فروشگاه ماپل
- پشتیبان 1 : 1267-402-0921
- پشتیبان 2 : 0410-492-0935
- پشتیبان 3 : 9015-762-0938
- ایمیل شرکت : info@mapleshop.ir
- اینستاگرام : mapleshopir@
سوالات متداول
فروشگاه تعمیرآنلاین به منظور کسب رضایت مشتریان، ارسال محصولات را در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. مشتریان ساکن تهران، کالای مورد نظر خود را از طریق پیک های درون شهری ، دریافت خواهند کرد.
سفارشات دیگر مناطق ایران نیز تحویل شرکت تیپاکس داده خواهد شد. معمولا سفارشات شهرهای دیگر بعد از تحویل کالا به شرکت تیپاکس تا 72 ساعت تحویل مشتری داده خواهد شد.
هزینه ارسال کالا در فروشگاه ماپل بر عهده خود مشتری می باشد . در هنگام ثبت سفارش هیچگونه مبلغی مبنی بر هزینه ارسال از مشتری دریافت نمیشود. فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال هزینه ارسال ندارد
نحوه کنسل کردن سفارش در فروشگاه ماپل به این صورت است که پس از تماس و ثبت محصول درخواستی، به مدت نیم ساعت پس از آن در صورتی که سفارش ارسال نشده باشد، امکان لغو سفارش مورد نظر وجود دارد.
اگر از جانب فروشگاه ماپل :
- محصول ارسال شده با محصول درخواستی مشتری مغایرت داشته باشد.
- محصول دارای ویژگی های ذکر شده در مشخصات خود نباشد.
( این مغایرت ها میتواند در خصوص رنگ، ابعاد، حجم، کد محصول و … باشد )
در صورت باز نشدن پلمپ محصول، شرکت تا 7 روز عودت کالای شما را به صورت رایگان مورد پذیرش قرار میدهد.
– اگر از جانب مشتری :
- انصراف از خرید به هر دلیلی صورت گیرد.
- محصول درخواستی خود را به اشتباه ثبت سفارش کرده باشد.
برای هماهنگی های لازم عودت کالا به شرکت، قبل از هر اقدامی با فروشگاه ماپب تماس گرفته و پس از ارتباط با واحد فروشگاه، با طرح موضوع و دریافت راهنمایی های لازم، اقدام به عودت محصول خود نمایید.
اگر دلیل عودت کالا از جانب فروشگاه ماپل باشد، هزینه ارسال کالا نیز برعهده فروشگاه مجموعه خواهد بود و هزینه ای به مشتری نسبت داده نمیشود. اما اگر دلیل مرجوعی، از جانب مشتری باشد، هزینه ارسال نیز برعهده خریدار خواهد بود.
